Produkt dnia
ŚLIWKA WEGIERKA BEZ PESTKI DYMIONA
ŚLIWKA WEGIERKA BEZ PESTKI DYMIONA
30,00 zł
kg
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Podpowiadamy, co jeść przed treningiem, by poprawić efekty ćwiczeń!

Czy wiesz, że tajemnica świetnej kondycji i zgrabnej sylwetki polega na umiejętnym połączeniu diety i treningu? Odpowiedni sposób żywienia sprawi, że będziesz mieć więcej energii, a wykonywane ćwiczenia przyniosą szybsze i bardziej widoczne rezultaty. Co jeść przed treningiem, by uzyskać taki efekt? Podpowiadamy, które produkty pomogą Ci w osiągnięciu wymarzonych celów treningowych!

Posiłek przed treningiem co musisz wiedzieć?

Chcesz ułożyć dietę, która wspomoże Twój trening? Pamiętaj, że nie ulega wątpliwości fakt, iż posiłek przed aktywnością jest ważny i nie należy go pomijać! Odpowiednio skomponowany dostarcza energii, wpływa pozytywnie na wyniki i umożliwia wykonanie większej liczby powtórzeń. Oznacza to, że paradoksalnie spożycie posiłku może przyczynić się do spalenia większej ilości tłuszczu. Co więcej, wspomaga ono proces regeneracji, chroni przed przeciążeniem i odwodnieniem. Co jeść przed treningiem, by najlepiej przygotować ciało na wysiłek?

Co jeść przed treningiem?

Posiłek spożywany przed treningiem powinien zawierać każdy ze składników odżywczych. Szczególnie poleca się dania i przekąski, w których znajdują się dobre węglowodany, ponieważ pomagają one wydłużyć czas ćwiczeń. W posiłku przedtreningowym warto uwzględnić również białko, które wspomaga rozbudowę masy mięśniowej i przyspiesza regenerację ciała. Co jeść przed treningiem, by posiłek spełniał powyższe kryteria? Doskonale sprawdzą się następujące przekąski:

– pieczywo pełnoziarniste z jajkiem,

– jogurt naturalny z płatkami zbożowymi i bakaliami,

– pieczywo razowe z miodem,

– shake owocowy z kefirem i siemieniem lnianym,

– ryż z warzywami, kurczakiem i oliwą z oliwek.

Posiłek przed treningiem – jak go zaplanować?

Skoro wiesz już, co jeść przed treningiem, pozostaje jeszcze jedno istotne pytanie – kiedy jeść? Posiłek przedtreningowy najlepiej zaplanować na 3-4 godziny przed wysiłkiem. Pozwoli Ci to uniknąć żołądkowych sensacji i da organizmowi czas na wchłonięcie cennych składników odżywczych. Organizację posiłku możesz też dostosować do pory ćwiczeń. Jeśli trenujesz rano, zadbaj o to, by zjeść śniadanie na około 1-2 godziny przed wysiłkiem. W przypadku ćwiczeń popołudniowych lekki posiłek możesz zjeść od 30 minut do godziny przed treningiem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl