Produkt dnia
ŚLIWKA WEGIERKA BEZ PESTKI DYMIONA
ŚLIWKA WEGIERKA BEZ PESTKI DYMIONA
30,00 zł
kg
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Co jeść po treningu? Propozycje zdrowych przekąsek

Dbasz o swoją formę? Nie od dzisiaj wiadomo, że dieta i ruch są tak samo ważne. Warto zadbać o to, by po skończonych ćwiczeniach zjeść zdrowy posiłek, w którym znajdą się węglowodany i białko. Co jeść po treningu? Oto kilka pomysłów na zdrowe i szybkie przekąski.

Banan lub koktajl z tego owocu

Skończyłeś ćwiczyć? Nie wiesz, co zjeść po treningu? Doskonałą przekąską jest banan. Ten zdrowy owoc pozytywnie wpłynie na regenerację twoich mięśni i dostarczy ci sporo energii. Jest doskonałym źródłem węglowodanów i potasu. Bez problemu schowasz go do treningowej torby i zjesz od razu po wejściu do szatni. Możesz zjeść samego banana lub jeszcze w domu przygotować koktajl: zmiksować owoc z mlekiem. Pamiętaj, żeby nie dodawać cukru. Banan sam w sobie jest słodki i dosyć kaloryczny.

Zjedz jajko po treningu

Zastanawiasz się, co zjeść po treningu? Masz siłownię blisko domu? Biegasz lub uprawiasz inny sport, który umożliwia ci szybkie skorzystanie z kuchni po ćwiczeniach? Postaw na jajka. Zawierają dużo białka. Możesz z nich przygotować wiele potraw. Dobrym pomysłem jest ich zwykłe ugotowanie.

Wtedy masz dwie możliwości albo zjesz same jajka, albo zrobisz z nich kanapki i wzbogacisz swój posiłek o pełnoziarniste pieczywo i warzywa. Możesz też usmażyć jajecznicę albo omlet. Bez względu na to, co wybierzesz, masz gwarancję pysznego i pełnowartościowego posiłku, który w dodatku jest idealny na zjedzenie go po treningu.

Makaron ze szpinakiem lub łososiem

Dobrym pomysłem na to, co zjeść po treningu są dania z makaronu. Zjesz je w domu albo z łatwością zapakujesz do pojemnika i spożyjesz w szatni. Makaron, tak jak jajka możesz przyrządzać na wiele sposobów.

W wersji wegańskiej możesz połączyć go ze szpinakiem, a w wegetariańskiej z łososiem. Dla mięsożerców idealnym dodatkiem będzie chuda pierś z kurczaka lub indyka. Nie zapominaj o ziołach. Dzięki dobrze dobranym przyprawom danie będzie jeszcze smaczniejsze. Dodatkową zaletą makaronu jest to, że wspaniale smakuje zarówno na zimno, jak i na ciepło.

Migdały, orzechy i jogurt naturalny

Kolejną propozycją na to, co jeść po treningu są migdały, orzechy lub daktyle. To doskonały pomysł na przekąskę po ćwiczeniach dla osób zabieganych. Możesz je mieć w kieszeni torebki, czy kurtki i sięgać po nie, kiedy idziesz na autobus lub robisz zakupy. Chcesz wzbogacić przekąskę o białko? Miej ze sobą kefir albo jogurt naturalny.

Wiesz już, co możesz jeść po treningu. Pamiętaj, żeby wybierać zdrowe, naturalne produkty. Tylko w ten sposób dostarczysz organizmowi wszystkiego, co najlepsze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl